lördag, november 17, 2012

obsession

Julklappar tar upp hela mitt liv nu och jag känner mig lite stressad över att inget alls är inköpt eller att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till tex Mollie. Tror jag vill köpa något stort till henne här i Gib och sen bara ge henne några små saker på hennes födelsedag och i julklapp. Har en känsla av att vi kommer ha o släpa på hem ändå ;) Har kollat lite på Ellos nu och klickat hem lite kläder åt henne och sen har vi några leksaker som jag köpt sen innan så kanske räcker så...
Till killarna tror jag åter igen att jag hittat något bra, hittar nämligen 7tums läsplattor för ca 60pund på amazon och om dem har dem funktionerna vi är ute efter vore ju dem perfekta! Killarna är riktiga datanördar ;) kanske inte så konstigt med dem föräldrarna... hehe...
Övrig släkt o familj vet jag inte alls, vet inte ens riktigt vilka vi byter med mer än från barnen...

Inga kommentarer: