onsdag, november 21, 2012

Kvalitets grejer!

Har varit lite dålig på o ta bilder det senaste, både med kameran och mobilen. Känns ändå som om alla bilder är på samma saker iaf, vi gör ju inte så mycket olika saker ;)

Träffade Daniela på lekplatsen efter jag hämtat Jamie och umgicks med henne en timma innan det var dax för fotbollen. Fotbollsmammorna var trevliga för en gångs skull så var riktigt trevligt på fotbollen även fast jag mest fick jaga Mollie och kasta/sparka boll med Alex :)
Jamie var hängig på lekplatsen men tog sig igenom fotbollen men var helt död när vi kom hem. Hoppas inte han får feber eller nåt nu bara när vi andra för en gångs skull mår hyfsat!!

Imorse startade inte min Gib telefon sen Mollie lekte med den igår så idag när jag kommit hem med Alex så fick jag en snilleblixt. Gick igenom leksakslådorna och hittade en av våra gamla SE walkman telefoner, satte den i laddaren och hoppades på det bästa. Provade o starta den ikväll och jamenvisst, den funkade!! Så satt över mitt SIM kort i den. Är så himla imponerad över att den funkade då den gått igenom typ 4 år av lek med inte särskilt snälla barn...!!! Hittade bilder på en liten Jamie och en yttepytte nykläckt Alex på telefonen :) Försökte föra över till iphonen med bluetooth men fick det inte o funka, ni får hålla till godo med en bild på mig o ganska små killar :) Alex var nog i Mollies ålder skulle jag gissa :)





Inga kommentarer: