torsdag, november 22, 2012

sleepless in Gib

Godmorgon. Natten har inte varit någon rolig historia, jag ångrar nästan det här med o sluta ge mat på nätterna, det resulterar inte i mer sömn direkt... Men jag hoppas på förbättring snart, gärna natten som kommer! Och nu sover givetvis Mollie igen, gör hon iofs oftast oavsett nattaktivitet denna tiden. Men jag kan inte sova nu för Daniela ska komma över och låna vår tvättmaskin. Dock är hon inte så bra på det här med tider så får se om hon hinner komma innan jag måste hämta Alex ;) Fast prata med henne för en timma sen och då skulle hon "bara" packa ihop sig, haha. Näe hon är skön men tider är inte hennes bästa sida. Själv är jag uppfostrad med att helst komma en kvart för tidigt så det blir lite kulturkrock där, men man lär sig, och man anpassar sig!

Ikväll blir det bio, sista twilight filmen. Ska bli väldigt kul o se hur dem fått ihop den på ett bra sätt! Blir faktiskt första twilight filmen jag ser på bio, förra ville jag se men fick inte med mig någon :( Nå men ikväll blir vi 4 tjejer som går ihop, ingen återvändo då biljetterna redan är köpta!!


Den funkar!!

Snygg brud...

Sleepyhead




Inga kommentarer: