lördag, november 24, 2012

En fin lördag!

Vi har haft en toppendag med Camilla, Rickard, Emilia och Nova på besök! Jag insåg inte förrän idag hur mycket jag saknar att ha en familj med jämnåriga barn med grabbarna att umgås med. Grabbarna har haft en jättekul dag när dem lekt med tjejerna! Emilia är ca ett halvår yngre än Jamie och Nova ett halvår yngre än Alex så det är perfekt! Så vi har spenderat en hel del tid på lekplatser men vi har även hunnit med o turista, vi har vart på casemates, gått mainstreet upp, ätit lunch, tagit bussen till europa point och sett det och så har vi varit till Ocean Village och fikat innan dem var tvungna och åka tillbaka till Fuengirola. Samtliga barn har tjatat om att dem vill leka igen innan dem åker tillbaka till Svea så vi ska se om vi kan få till det :) Vi vuxna har också haft väldigt trevligt, var nog 2½ år sen vi sågs sist men tja det kändes inte som det! Så en jättebra dag!

När vi kom hem ammade jag Mollie som somnade i min famn och jag i min tur somnade också en liten stund, himla skönt! Sen tog jag med mig Jamie och gick till morrisons, vi skulle bara köpa vatten och nån godispåse men det slutade med 3 julblommor varav en är en liten gran, några julklappar och annat smått o gott. Men man får passa på när dem två minsta barnen inte är med o gnäller eller maken står och stampar otåligt. Jamie är min perfekta shoppingpartner, tror han gillar det också :)

Har fasen inte tagit några foton nu heller, har haft fullt upp med att umgås :) men men...

Inga kommentarer: