onsdag, november 07, 2012

Proud!

Blogger verkar vara lite buggigt, nu kunde jag inte ladda upp dagens bilder genom appen i telefonen och den senaste tiden när jag försökt kommentera i andra blogger bloggar så har det inte funkat. Själv får jag väldigt sällan kommentarer och det kanske beror på att dem som läser inte har något att säga eller att den är lika buggig i min blogg... Någon kan ju prova så jag får se...

Men, idag är jag stolt och lite rädd, min lilla docka som innan endast genom skarp påhejning tagit ett steg gick idag spontant mellan fotpallen och tv-bänken, det handlar om kanske 3 steg men jag blev helt paff!! Och sen när vi hejade på gick hon riktigt många steg innan hon damp in i någons famn. Mammas duktiga lilla, öhm, stora tjej!! Nu börjar vansinnet... haha! Fast det är roligt också, ett viktigt steg i hennes utveckling men uj så mycket jobb det blir med o jaga ;) Video hittar ni inlägget under, även fast det är lite halvbra o i fel vinkel så ser man allt att hon går :)



Walking, shes walking!


För övrigt så överlevde vi hämtningen av Jamie, jag snodde Pelles jacka, inte för att den är vattentät men lite bättre än mina tröjor. Och sen körde jag på paraply och så tog vi bussen. Men jäklar vad det regnade! Vi stod under taket på skolan ett tag för jag tror att hela himlen öppnade sig... Tog kort på det men ja dem gick ju inte att lägga in...
Efter hämtningen så blev det handling, sen hem o äta mellanmål, fixa lite och sedan middagsdax. Pelle kom hem från jobbet när Mollie somnat och jag precis skulle lägga killarna, det kan man kalla tajming... Barnen har knappt sett honom på 2 veckor. Men imorn får han steppa upp o spendera lite tid med dem!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

jag kör första kommentaren, JÄTTESÖT när hon går, det är ju så otroligt gullgit nrä dom små minimänniskorna går runt som vuxna :D
Nu vill jag se kort på regnet också, hrä har det varit uppehåll, antar allt behvödes där borta hos er?

Pernilla sa...

Heja Mollie! ;) <3