tisdag, november 06, 2012

Jul och önskelistor

Regnet öser ner men det gör inte så mycket för jag har blivit dränkt för sista gången idag, alla barn är hemma, lillan sover och dem stora bråkar fram wii:t... Själv sitter jag och funderar på julklappar, alla vill ha en önskelista men jag känner lite att barnen knappt använder sina leksaker så varför ska vi släpa hit fler?! Vad jag vet att dem älskar o använda är min telefon och wiit. Så jag antar att den bästa julklappen till dem vore en gammal smartphone vardera som dem kan spela på, men inte ringa på. Eller kanske en Ipad som dem kan spela på. Jag har hittat liknande leksaker men jag vet inte om dem skulle bli nöjda med en sådan, eller snarare hur länge dem är nöjda med en sådan... Så pappa om du ser detta, jag tar mig en funderar till och hör av mig :) Ni övriga som ändå gärna vill köpa leksaker till barnen, här kommer en påbörjad önskelista:


Jamie:
Spel
Toy story figurer gärna Buzz och Woody som pratar
wii-spel -plattformsspel
Toy story filmerna

Alex:
Playmobil grejer
lego

Mollie:
Sommarkläder storlek 80-86
Leksaker, jag vet inte vad, kolla i leksaksaffärerna vad som är lämpliga för åldern...

Inga kommentarer: