måndag, november 19, 2012

Måndag hela dagen

Soft måndag med flera korta öhm umgängen med kompisar. Först var jag över till Trine en halvtimma efter att ha städat här på morgonen innan jag skulle hämta Alex. Sen när jag hade hämtat Alex så sprang vi på Kim på casemates vilket resulterade i en kort fika med henne. Hem en timma och sedan hämtade vi Jamie och då ringde Daniela och sa att hon var på väg till lekparken så gick dit o träffade henne en stund innan vi var tvungna o gå hem för att ge Jamie mat o byta kläder inför scouterna. Då var Pelle hemma så blev en kort vända med honom också innan han och Jamie gick på scouterna. Nu är Jamie hemma och grabbarna ska strax i säng, Pelle är på after work med sin arbetskompisar som alla är i Gib idag och lillan sover. Ska gotta mig med chips och kanske ett skönt bad när killarna sover!!

Idag har jag och Pelle också tagit beslutet att det får vara slut på nattamaten för Mollie för vi orkar inte vakna flera gånger per natt mer. Och förhoppningsvis gör det att hon sover längre också, för som det är nu är hon ju programerad o vakna vissa tider och vaknar då oavsett hon är hungrig eller ej... Så om man kan få in bra nattrutiner så kanske morgonen kan lösa sig också, håller alla tummar! Men om det inte gör det så vore det ändå skönt med ostörd sömn fram till kl 5-6 som hon vill gå upp!!



Soluppgång
Mollies favvo sak by far för tillfället

Testar mammas hörlurar :)

Alex palex


Mollan


Inga kommentarer: