onsdag, november 28, 2012

Zombie Nlie

Idag har jag inte följt min diet, näe välkommen till sömnbristens rike, då måste jag pumpa mig full med socker för att inte bryta ihop i en blöt pöl på golvet medan barnen skriker och tjatar...
Var på playgroup imorse, hade lovat Daniela att dyka upp men jag var som en zombie och Mollie också... Sen hämta Alex och gå hem o vila, fina Alex lät mamma sova en vända, älskade unge!
Gjorde oss klara för fotboll och hämtade Jamie, hängde på lekplatsen men när det var dags o byta om till fotbollen ångrade sig Jamie och ville hellre gå till scouterna som krockade med fotbollen just idag... Så packade ihop oss, gick hem och gjorde läxan och sedan fick Pelle gå med Jamie till scouterna.
Mollie är inte alls kul just nu, bara gnäller, sover inget alls. Vet inte om det är för att jag börjat äta en del mjölkprodukter dem senaste veckorna eller om det är för att det är tänder eller nåt annat på gång... Men något är det... Det är inte enbart matbristen på nätterna som spökar, det lovar jag. Jag gissar på tänder då hon inte äter ordentligt på dagen heller, gnäller till ibland när man matar henne... suck stackarn :(
Näe nu ska jag nog gå och sova även fast klockan bara är nio, jag är dödligt trött!

En flicka o hennes grandpa lånade Mollie en stund :)


Älskade Jamie


Hö hö hö


Snart är det jul!!


Trött mami


Finaste Alex


Mollan


Också ett sätt att läsa läxan...

Inga kommentarer: