lördag, februari 11, 2012

Underbar Lördag?

Innan Sandra åkte hem idag så tog hon familjefoton på oss, tyvärr verkar hon vara lite skakig på hand så dem blev lite suddiga men la in ett ovan, för tycker dem blev fina ändå :)
Vi har varit en vända på stan idag också, Pelle fick klippt sitt långa hår och så fick grabbarna köpt sitt lördagsgodis. Jag hade sett fram emot en härlig lördag med hela familjen och lite mys. Men som vanligt när man ser fram emot nåt så blir det pannkaka. Pelle verkar ha migrän så han har varit en surpuppa och Jamie har skrikit efter uppmärksamhet genom o göra dumheter... Nu sover Pelle o Mollie och grabbarna roar sig själva, kanske, kanske vi kan få lite mys sen innan dagen är slut. Hade tänkt sätta på en film, poppa lite popcorn o blanda lite saft så får vi se om nån vill mysa med mig.

Imorgon blir det en vända till Spanien för o hälsa på fina Kim som flyttat till en ny lägenhet, får se om jag får hela familjen med mig eller om bara jag o Mollie promenerar dit.

Och så lite syskonkärlek

Inga kommentarer: