onsdag, februari 22, 2012

Min bebis har bloggradar, så fort jag börjar skriva här så vaknar hon o börjar skrika så vi får se om jag hinner skriva något nu då hon ligger här bredvid o sover. Om jag inte får det så är det inte hela världen för hon har sovit så jag har hunnit städa, båda toaletterna är skurade och lägenheten är dammsugen. Känns inte som jag gör annat än o städa...
Förutom o städa idag så har jag varit ute på min vanliga tur, tog dubbelvagnen o det gick nästan lika fort som igårkväll så antar att jag får skylla min långsamhet på ståbrädan.
Vi har även varit till affären men min fantasi på maträtter stod helt still så kommer få bli en tur dit någon dag igen, blev iaf mat till idag och lite annat smått o gott. Pelle kommer ju vara borta tills på måndagkväll så maten i frysen kommer räcka några dagar till :)
Nu vaknade prinsessan...

Inga kommentarer: