torsdag, februari 09, 2012

Feel good


Sötnöten är glad



Känner mig duktig för det är mycket saker som jag vanligtvis äter som jag helt håller mig borta ifrån, vissa saker för Mollies skull men som tex godis det håller jag mig borta från för min skull. Nu har jag inte ätit godis sen i Lördags vilket kanske inte låter som nån bedrift precis men för mig som ätit godis typ varje dag sen i somras så är det enormt. (Inte för att jag ätit så mycket varje gång men ändå) Godissuget är inte nådigt men tack vare Mollies allergi så kan jag inte stoppa i mig andra onyttigheter heller som tex kakor o bakelser för det är mjölk i allt sånt... Mycket frukt o riskakor går åt här hemma för tillfället :) men det är bra för nu vill jag ha bort fläskiga magen, rumpan o låren! Ser fram emot o få börja träna också, men först får jag uppsöka läkaren här o få klartecken. Men ska försöka ta mig ut på hurtiga promenader innan dess så jag får lite motion!

idag har vi varit en vända på stan, Jamie har fått sitt hår klippt och vi har kollat runt i affärer. Blev en vända till mataffären o sen hem. Efter det blev det middag o wii. En lagom dag som rullat på snabbt. Nu tjatar maken på mig om o sova så ska packa ner datorn. Imorgon är det fredag o sedan är det helg, ser så fram emot 2 lediga dagar med Pelle!

Ses!

Inga kommentarer: