måndag, februari 20, 2012

Jag är så trött, alltid så trött. Det här med o vara småbarnsmor, gå på socker o mjölkfri kost, se till o röra på mig och dessutom ha en förkylning som härjar hos alla 3 barnen och sköta hushållet är tydligen väldigt tröttsamt... men men inte mkt o göra nåt åt, bara låtsas som om jag var pigg ;)

Idag har jag gjort dagliga städningen o kört en tvättmaskin. Jag har tagit hand om mina barn o blandat ihop tider. Tydligen var kvartsamtalet först imorgon men de fick vi ju veta när vi va på skolan, men fröken var shysst o snackade med oss idag iaf. Dock går Jamie hos en extralärare pga engelskan o hon skulle komma imorn o prata med oss så nån av oss får gå dit imorn iaf. Klantigt av mig, men inte mkt o göra...

Imorgon efter skolan ska vi hem till Anne, hon är en ängel o hämtar oss! Vid sådana här tillfällen saknar jag verkligen o ha bil!! Men ska iaf bli kul o vara där en stund o umgås! Hoppas att Alex o lilla Aibhin kan leka ihop, skiljer bara ett halvår på dem :)

Inga kommentarer: