lördag, februari 18, 2012

Lördag morgon

God morgon världen!
Är inte allt för pigg idag även fast jag gick o la mig klockan 22 igår, antar det kan ha lite o göra med att jag fick vara vaken endel med en väldigt snorig men glad liten tjej imorse runt kl 4-5 och det faktumet att jag lovat Pelle sovmorgon så jag fick gå med Alex vid 7.30. Sen är jag ju inte morgonpigg heller.. När jag tänker efter är jag sällan pigg, men skyller det på amning och hjärtfel. Men Mollie sover med Pelle så jag har kunnat blunda framför barnprogrammet på tv så det är inte så farligt o gå upp med grabbarna ändå.

Idag är det mulet här nere och enligt min app så ska det regna, så vi kanske skippar o gå upp på berget som vi hade pratat om o gör det imorgon ist. Vi får se vad Pelle tycker när han vaknar :) Lite synd för jag hade sett fram emot lite familjeaktivitet, inte bara gå ut o köpa godis o sen sitta inne o halvsova resten av dagen... Men kanske kan bli spelhallen ist idag då, det brukar åtminstone pojkarna uppskatta :)

Satt o kikade igenom mina bilder på fb och när jag fick se bilden under så kunde jag inte låta bli o bli lite bitter över hur fult mitt nya ärr är i jämförelse med det gamla som knappt syntes...
Jag vet att det är viktigare med hälsa än utseende men bitter kan man ju bli ändå, ett ärr rött som en stopplykta har ju en tendens o dra till sig folks blickar också... Men vem vet, i sommar kanske jag får ett nytt ärr o bli ännu mer bitter över...
Är förresten över 2 år sen jag opererades nu, 10 feb 2010 var det, konstigt att det inte slog mig förrän nu...

Innan op.


Nu Efter op

Inga kommentarer: