tisdag, februari 07, 2012

Hemmadag



Ja så det vart feber på Jamie, vilket betyder ingen skola imorgon o inga äventyr då heller... En hemmadag till, inget jag sörjer då jag saknat hemmadagar utan press o stress. Imorgon kommer jag inte ha någon tid o passa och inga flyttkartonger o packa. Vad det verkar som har jag gjort mitt för den här flytten och det känns skönt förutom att jag är ett kontrollfreak som gärna vill veta hur allt organiseras sen. Men ska försöka släppa det och lita på Pelle... Och imorgon ska jag njuta av o bara vara här hemma, plocka lite, för med 3 barn behöver man alltid plocka lite, och nu är vi dessutom 3 vuxna på för liten yta... Något jag ska köpa så fort jag får tillfälle är hängare, sånadär man sätter över dörren o så får man ex antal krokar. Vi har nämligen ingen stans o hänga jackor och ingen stans o hänga handdukar o sånt i badrummen... Vi har ont om avlastningsytor så vill inte ha kläder liggande där och med små ytor ser det dessutom så snabbt stökigt ut om man har kläder liggande överallt... Så ja, det ska jag kika efter i affären nästa gång jag kommer dit! En skohylla vore inte heller fel, men den vi köpte här sist var ju urusel kvalitet på så den har vi fått kasta så får leta efter något liiite bättre denna gång. Billigt är inte alltid bra...

Inga kommentarer: