onsdag, februari 01, 2012

Medvind?

Jag är mentalt helt slut. Jag vill bara få lite frid, det tjattras hela dagarna, de gnälls o sista veckan har kvällarna fyllts av Mollies skrik. Jag är helt slut i huvudet... jag bryter ihop o tårarna rinner för inget alls och vill bara krypa ner i sängen o sova. Men med bara 2 dagar kvar o träffa vänner o familj här hemma så vill jag inte heller ställa in de jag har planerat. Dessutom så distraherar det mig så jag bara bryter ihop kvällstid... 3 dagar o vi är framme i Gib och då är delar av detta helvete slut! Kan vi bara få en hyresgäst o positiva besked från läkaren så ska jag börja njuta. Det måste bara vara vår tur o få lite medvind. Vi har tagit oss igenom så många motgångar nu att jag inte vet var den ena slutar o den andra börjar och jag vet helt enkelt inte hur många till jag klarar av... Jag är så trött, mentalt slut...

Inga kommentarer: