torsdag, februari 16, 2012

Torsdag redan?

Nu har tjejen på HR på Pelles jobb fixat med båda barnens Health card, det går tydligen bra när en fullkomlig främling fixar det men inte när barnens mamma försöker?! Jag orkar inte ens hetsa upp mig igen över detta, men det är fan sjukt! Så om en vecka har Mollie sitt kort och Jamie har fått tid för syntest i slutet på feb, så allt har löst sig, men hade ju varit skönt om man hade klarat av något själv. Nåja, jag har ju iaf försökt...

Idag har vi varit ute på promenad. Jag hade sinnesnärvaro nog o inse att Alex inte va helt hundra imorse så tog dubbelvagnen. och det var ju bra eftersom han slocknade i vagnen. Så jag fick en lugn o trevlig promenad med 2 sovande barn. Gick i över en timma vilket resulterade i svettig Nlie och att skoskavet på hälen blev ännu värre. Men vill man vara fin, får man lida pin.
Ställde in lunchen med Annika ute för Alex var så hängig, nu är han däremot pigg som en mört, dock väldigt förkyld... Men Annika kommer hit på en fika ist så det löser sig. Bättre ekonomiskt är det också! Annars blir de o hämta Jamie o leka lite på lekplatsen innan vi ska hem o fixa mat.
Är det förresten redan fredag imorgon? Var det inte just helg?! well det betyder ju att veckorna går fort och det är ju bra :) Jag trivs rätt bra för tillfället, tänk att det flyter på så bra med 3 barn!

Både igår o idag så har jag haft yrselattacker, precis som jag hade när jag var gravid. Vet inte alls vad detta beror på men det snurrar runt i skallen då o då. Och nej det är inte bara då jag reser mig för fort utan det kan komma när jag sitter i soffan, som nu. Är helt yr för tillfället, jäkligt obehagligt! Tänk om det blir värre så man svimmar, eller tänk om jag håller i Mollie då... Blir det inte bättre får ja nästan kolla upp det...

Nu ska jag nog väcka Mollie o mysa lite med henne :)

Inga kommentarer: