måndag, februari 27, 2012

Galen!

Herregud jag håller på o bli galen, konstant är det någon unge som klagar, gnäller eller skriker. Jag kan inte ens förmå mig till o tycka synd om dem när dem slår sig för det är hela tiden något. Jamie har börjat slå Alex när han inte gör som han vill och Alex han bits... Det är fan aldrig tyst, för om inte pojkarna bråkar, klagar eller slår sig så är Mollie missnöjd. Mollie ska helst sitt upprätt i famnen när hon är vaken för att vara nöjd, detta är en rätt jobbig ställning o hålla henne i hela tiden. Och fram till förra veckan så sov hon i vagnen om hon somnade till, även om den stod still, nu vaknar hon så fort vagnen stannar och förutom i famnen så sover hon ingen annan stanns på dagtid. I förmiddags lyckades jag få henne o somna på soffan en stund, men då vågar man knappt röra sig för då kan hon vakna.. Äta utan o lyssna på henne när hon skriker är högst ovanligt.
Hon somna just i babysittern å tänkte ta mig en avslappnande dusch o duscha killarna. Hon vakna så fort jag klev in i duschen... suck.

Inga kommentarer: