måndag, februari 20, 2012

Mindre?

Nu när jag kollar mig i spegeln inbillar jag mig att magen har krympt, har ingen aning om det är sant för har ju fortfarande inte fått tummen ur o mäta :P Men det är ju ganska bra för självförtroendet iaf. Rumpan har däremot inte blivit mindre, mitt nya komplex område ;)
Men förutom juice och socker i frukt o mat som tex pannkakor så har jag inte ätit något socker sen jag kom till Gibraltar. Känns gott att ha klarat det även fast suget varit extra stort denna helg av nån anledning, det är tur killarna äter lördagsgodis på dagtid för då är jag sällan sugen :)
Och rör på mig gör jag varje dag även fast det blir mer eller mindre, men försöker klämma in en timmas promenad varje dag. Träning får jag börja med snart också, kanske blir till helgen då jag inte kan gå nån rask promenad när jag är själv med 3 barn.
Nåja, nog om detta! Nu vaknar prinsessan så får ta henne ist.

Inga kommentarer: