lördag, maj 01, 2010

Tänkte jag skulle skriva lite här när barnen är lugna, Alex sover och Jamie ser på TV.

Vi har såklart gått o blivit sjuka igen. jag har skitont i halsen, Alex är förkyld och hade feber igårkväll och Jamie han har börjat nysa och hosta nu med...
Trots detta så har vi haft väldigt trevligt med Maribel här! Blev en härlig tjejdag med lunch på stan, hyrning av film och lek med barn. Såg en tecknad film med ungarna och sedan när dem lagt oss så såg vi en otecknad Disney film. Mysig, romantisk och bara lite barnslig :) Typiskt oss!
Men Alex vart supergnällig och jag sååå trött så det blev inte att vi såg den sista filmen. Jag ska se en film nu hade jag tänkt, det var hyr 5 för 100 så jag plockade på mig :)
Imorse så tog Marri ungarna då hon ändå inte kunde sova och så fick jag sova, fast kl nio var jag så kissnödig att jag gav upp o gick upp.
När Marri begav sig av vidare så tog jag fram vagn, ståbräda och hund och gick en promenad. Jamie var jätteduktig och gick i uppförsbacken och över tågspår och inget gnäll alls!

Inga kommentarer: