måndag, maj 31, 2010

Crappy

En riktig skitdag idag... Jag känner mig mentalt helt slut. Jag presterar inte mycket bra just nu och jag gillar inte att göra saker halvbra.
Mina fötter är värdelösa, vi gick en sväng och kollade på kossorna förut, det innebär en promenad på kanske 200-300m nånting, innan hade ajg inte ont men efteråt kunde jag knappt stödja på foten. Börjar undra ifall jag inte ska ringa läkaren också... Men avvaktar då jag beställt en fottid hos sjukgymnasten på onsdag. Får se vad det ger.

Jag önskar man kunnde stoppa in kropp o själ i en laddare och när den laddat ett visst antal timmar så var man redo o prestera fullt. Tyvärr är det ju inte så enkelt. Och som grädde på moset så ska jag vara hemma själv med barnen resten av veckan förutom imorgon. Och idag valde Pelle att åka iväg o paddla med Carl så jag blev ensam med ungarna efter middagen.. Känns som ganska kass planering att lämna mig ensam redan innan han har åkt iväg. Jag hoppas verkligen att resan till Bulgarien bär med sig lite vinst!

Annars idag så har jag faktiskt cyklat en sväng, fast rundan blev kortare än jag hade trott. Får ta en längre sväng imorgon. måste bara sänka sadeln först. Idag lyckades jag iaf få pumpat däcken, fast det blev hos grannen då båda 2 av våra pumpar var kassa.
Annars har jag jobbat. Sjukgymnastik. Och sedan middag med fmailjen o så nu för en stund sen nattade jag barnen.
Och nu kommer strax Emma för o snacka lite skit. Ska bli skoj!

Inga kommentarer: