tisdag, maj 25, 2010

✫ Helt okej ✫


Ja imorse hade jag inte så höga hopp om den här dagen. Upp tidigt med ungarna, upptäcker att Alex har feber vilket jag misstänkt då han sovit väldigt dåligt inatt... Huvudet gör ont och foten gör ont... Men den blev bättre.
Sandra kom online på msn och vi har pratat massor idag
Jag fick ett tråkigt mail men i slutändan blev det bra, fick avslutat något jag borde ha avslutat för länge sen. Och som ett tidigare inlägg deklarerar så känns det bara bra.
Sandra och jag kom o tala om att vi ville ses och hon berättar då att hon har funderat på en vecka i Sverige i sommar! Vi utvecklar planen mer och nu har hon även vigt in sin man i planen som samtyckte, så Sandra kommer till Sverige i sommar! Minst 2 dagar kommer vi att få ses och känns så fantastiskt kul! Att ha funnit sin bästa vän och ha någon o dela allt med och så bor hon i Belgien, ni anar inte hur sugigt det är! Men nu kommer hon och för ett par dar kan vi kommunicera utan dator och telefon! Ska bli så härligt kul! Och att få se Emma igen, hon måste ju ha blivit sååå stor. Har inte sett dem sen i Augusti...

Alex piggnade till frampå eftermiddagen och jag har fått lite jobb gjort. Jag har även fått pillat med vår lilla sammanställning av utgifter osv dem senaste månaderna, skrämmande men nödvändigt... Ska kolla mer på det nu ikväll. Nu är ju iaf ungarna i säng! men först blir det lite jobb och så.

Här kommer en bild som Pelle tog på mig o barnen för en stund sen :)


Inga kommentarer: