lördag, maj 01, 2010

Ont i hjärtat

Det har varit en jobbig tv-dag idag för mig. Ja det låter lite skumt men så är det. Först har jag sett en kärleksfilm där allt först skiter sig o sen blir dem jättelyckliga. Sådana filmer gillar jag men det resulterar nästan alltid i att jag blir lite frånvarande och irriterad. jag vet inte varför det har den effekten eller varför jag vill se sånna filmer... Kan läsa böcker med samma handling men det har inte samma inverkan på mig... skumt
Ja och nu ser jag på förlossningskliniken och där har det fötts 2 bebisar med hjärtfel som dem har opererat. Det bara värker i mig, i mitt ärr och mitt hjärta. Det har ju gått bra för dem bebisarna och mig med men usch vad det gör ont i mig! Sen kan det väl påverka att jag ändå har ont i ärret. Är öm och så, men tappade "knuten" högst upp igår! går på rätt håll.
men ja, en jobbig Tv-dag!
man kan också lägga på att jag sett 3 avsnitt från olika sjukhusserier där dem opererat folk. har lättare o se sånt nu efter min operation men det gör även så mycket ondare i mig, det är inte abra äckligt längre...

Inga kommentarer: