torsdag, april 29, 2010

Jobb, träning, tröstande - Check!

Tar en liten paus från o vara städande, tränande, tröstande mamma.
Duscha hinner jag inte med ikväll som jag hade tänkt eftersom Alex är superorolig. Säkert feber på gång där igen... lilla gubben får inte vara frisk mer än 1 vecka i sänder. Dålig tajming skulle det vara nu när jag är själv med barnen men inte mycket o göra.
Ikväll provade jag det andra spelet till Wii och det var mycket bättre! Jättenöjd och ser fram emot o få träna med det imorgon igen. Tog en stund att få kontrollerna på rätt sätt men sedan funkade det toppen. Tyvärr skrek Alex till o från halva träningspasset så det blev inte så intensivt som jag hade hoppats men nog blev jag svettig och god. Skulle tippa på träningsvärk imorgon :)
jag har även fått understökat det sista jobbet som var viktigast, översättning, det finns nog inget tråkigare! Men imorgon ska jag ta tag i lite andra saker, om det hinns med, och dem sakerna vore roliga o fixa! Låter hemligt va?! haha inte så jätte men inget jag orkar gå in på i bloggen :)
Nu ska jag krypa upp i säng bredvid Alex o kika på lite Tv innan jag ska sova.
ses!

Inga kommentarer: