tisdag, maj 04, 2010

minus på vågen

Idag vägde jag mig för fösta gången på 2 veckor. minus 0.8kg! Med tanke på att jag i sthlm levde ett onyttigt liv så är jag imponerad. För jag kan inte tänka mig att en dag med shakes kan påverka så jättemycket. Nåja, vi får se igen om en vecka vad vågen säger då. -3.5kg till och jag är på mitt delmål! Jag har fått för mig att om jag håller ut med shakesen så kan jag nå dit om ett par veckor! That would be great! Sen är nästa delmål på -5 kg till och efter det är mitt slutgilltiga mål, -5kg igen. Alltså 13.5kg till målet. Ska jag väl klara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

KUL att det visar minus på vågen!! det är bara att kämpa på!! du har ju målet nära i allafall=)

Ellinor sa...

Heja heja! Du är duktig du! :) Det klarar du lätt!
Jag gav upp hoppet om shakes, små tallrikar och mellanmål kör jag med. Nu när jag börjat cykla ca 1 mil om dagen tror jag det kommer gå neråt på vågen :) Eller jag hoppas det i alla fall. Ska försöka väga mig en gång i veckan, annars stirrar man sig så blind på siffran varje dag. Vad är det för märke du kör med?
Kram!