måndag, maj 03, 2010

Shake it!

2 shakes avklarade och kurr i magen... Det funkar tills jag sätter mig vid datorn. Tror datorn är boven i hela min övervikt, ja förutom min egen dåliga självkontroll då. Men fick kasta i mig shaken förut och det har jag märkt innan att då blir jag inte lika mätt som jag blir då jag dricker den i lugn takt.
Men en sak som är viktig är att jag är hungrig men är inte i närheten av o äta mat. Det gäller o hålla sig ifrån kylskåpet bara :) Vill bara att klockan ska gå lite snabbare så jag kan ta min nästa shake, bara en halvtimma kvar och det går snabbt om man håller sig sysselsatt. Jag har bestämt mig för detta och jag har hört att det är dem 3 första dagarna som är värst, och 3 dagar ska jag kunna härda! Jag bara ska göra det även fast det är en kamp.
Alla kanske inte tycker att det verkar så märkvärdigt men för mig är det de eftersom jag älskar mat. Jag inte bara älskar o äta den utan jag älskar o laga den också! Så en kamp blir det, men en kamp som jag ska vinna!

1 kommentar:

malin sa...

Du är duktig du=)Ja går in på 4:e veckan i morgon å de är jobbigt,men värt de helt klart=)