söndag, maj 09, 2010

Mat

Det blev så att jag valde mat. Yrseln börjar gå över och jag känner att det nog var rätt beslut. Kommer fortsätta byta ut måltider, troligen lunch och kvällsmat.
Känner ett lugn komma över mig i samma stund som jag sitter här o planerar hur jag ska lägga upp det hela. Pulverdieten har bara stressat upp mig och fått mig att tycka att jag är tjock o dålig. Men den har minskat min matsäck för jag åt en tallrik fil med flingor nu och blev mätt :) I vanliga fall brukar jag behöva 2 mackor till också...
Det är skumt, det är som om jag gått i mörker den senaste veckan och bara att ha tagit beslutet har fått min värld att bli ljus :) Inser hur dåligt jag mått över att inte äta. Detta är inget jag vill göra igen.

1 kommentar:

Maribel sa...

Jag är glad att du har tagit beslutet att äta mat igen. Jag ville inte säga något innan men det här med pulver diet är ju verkligen inte en normal grej för kroppen och verkligen inte för alla. men man måste ju få prova på det så man vet hur det funkar för en själv. Jag är glad att din magsäck har minskat, att känna sig mättoch nöjd i ett tidigare skede gör ju att man går ner i vikt sakta men säkert. Lycka till, nathalie, du är så duktig!