tisdag, maj 06, 2014

Städa, handla, feja...

Okej jag känner mig riktigt duktig nu, jag har bytt lakan, tvättat lakan, sorterat leksaker, dammat, dammsugit, städat två toaletter och promenerat och veckohandlat. Jo en produktiv dag helt klart och snart väntas pojkarna hem och då ska middag lagas. Men nu vilar jag lite för vet ni, medan jag kämpade och slet med en tung vagn som hade tre kassar mat och en liten tjej i så somnade den lilla tjejen! Så jag har lite egentid vilket inte är vanligt mitt på dagen :) Jag ska njuta lite för imorgon blir det Gib igen, då ska vi gå på lekgrupp och sen blir det väl lunch och lekplats innan pojkarna ska hämtas och vi ska hem. Tack och lov är inte alla dagar så långa som måndagarna!


Monterade garaget som varit nedmonterat sen flytten, Mollie vart superglad

Ett stort leende till lunch, o lite ägg, advocado och bröd

Måste säga att nya vagnen är magisk, Mollie somna på vägen hem från affären

Inga kommentarer: