tisdag, maj 13, 2014

Happy face

Att trivas med sig själv är så enormt viktigt, jag har ett tag nu hamnat i en svacka med noll självförtroende och Depp över att jag ser ut som jag gör. Jag har haft noll Motivation till att åtgärda det också och lösningen på depp har blivit godis vilket liksom i sin tur orsakat mer depp. 
Idag har Pelle och jag pratat om det och mycket annat, vilket bara det har ökat mitt självförtroende. Han älskar mig villkorslöst när det gäller den biten och ser mig som vacker oavsett. Det är fantastiskt att ha hittat någon som känner så!!! Och det gör mig stark, jag börjar tro på mig själv och att jag ändå är bra som jag är.! Ja jag är överviktig, ja bästa lösningen hade varit att gå ner MEN nu är det så här och jag måste lära mig att älska mig själv så somPelle gör!

När jag stod och borstade tänderna förut insåg jag att min kropp bildar ett happy face med bröstvårtor, navel och linjerna från mage/ben/höfter. Detta faktum fick ett stort leende att spridas över mitt ansikte också, min kropp är uppenbarligen happy, så varför är inte mitt huvud det?!

Let's get happy, body and soul!!!

Inga kommentarer: