söndag, maj 25, 2014

Happy mothers day to me...

Eh, vi har inte firat svenska morsdag alls, grabbarna suckade och sa att neee mamma det var morsdag för inte så länge sen (den brittiska) och mannen men läste på fb att det var morsdag och sa grattis i förbifarten. Hade inte väntat mig blommor och presenter men lite uppskattning dagen till ära hade inte skadat... Hur som helst har vi haft en tråkig dag inne pga förkylning och formula1, jag har inte orkat ta ut barnen själv och pelle har suttit klistrad vi sin dator o streamat... Det dröjde tills efter middagen tills vi kom ut, gick till Los Arcos för en kaffe och barnen fick leka vid deras lekplats en timma, dock har killarna lekt ute i området under dagen när vi andra surat inne. Nu sover hur som helst barnen o jag hänger här med en stor chokladkaka medan P jobbar. Imorgon är det röd dag i Gib så jag och barnen åker hem till Daniela o hennes barn för lite lek och umgänge, det ser jag fram emot!!

Hur som glad mors dag till alla mina mammavänner där ute och framförallt till min egna fina Mamma. Jag älskar dig!!!


Inga kommentarer: