fredag, maj 30, 2014

Kackerlackor...

Det är lite lustigt, men sen vi för första gången fick besök av kackerlackor i vår förra lägenhet så drar jag mig för att kika under sängar och bakom hyllor och bord. Överlag är golvet inte lika attraktivt, men på öppna ytor så går det bra. Nu har vi inte träffat på några kackerlackor i denna lägenheten men det sitter i, inte för att jag är rädd för kackerlackorna då dem ju inte är ett dugg farliga men dem är ju bara så sjukt äckliga. Långa läbbiga ben och eh jag vet inte men det går rysningar genom kroppen. Höll på o få en hjärtattack förra sommaren då jag packade inför vår resa till Sverige och drar fram en bag från under en säng och en fet kackerlacka hoppade ur den och pinnade iväg... Huh... Var ju inte första gången vi träffade på en kackerlacka där och tyvärr inte den sista, men chocken var nog värst då...
Idag behöver jag åter igen städa, det är ju oundvikligt och jag skulle verkligen behöva under sängen och bakom ett nattduksbord då massa grejer ramlat ner, men jag drar mig för det... Äckliga djur till att ställa till det för mig... Bara till att samlas sig och göra, so lets do it!

Tänkte lägga ut en bild på en riktig en men bilden gav mig rysningar och det vägrar jag ha i min blogg

1 kommentar:

www.mybabydolls.blogg.se sa...

Iiik! :/

Svar: Frost dockorna fanns på Ica Maxi! :)