torsdag, maj 15, 2014

Shopping

Dagen som började med en önskan om ett sjukt barn så jag slapp åka till Gib idag slutade bra ändå! Tack till Nina som räddade min dag och hängde med mig på shopping i sista minuten så jag slapp gå runt och sulka i Gib hela dagen ;) Jo vi hann med frukost hos Nina, shopping på Primark och HM och sedan lunch hemma hos Nina igen innan killarna skulle hämtas. Alltså en helt perfekt dag! Fick ihop en gedigen shoppingkasse men fick tyvärr inte tag på allt jag ville ha så får bli fortsatt jakt på ett par grejer en annan dag, stackars mig ;) hehe! Och imorgon blir det en till dag hemma hos Nina, man får passa på medan hon är ledig från jobbet!! Så denna veckan löste sig okej ändå, tack och lov!


Strumpor och kallingar till Jamie

Tights o toppar åt Mollan

tights, t-shirt, badbyxor och trosor åt Mollan

Blåa tights åt Alex (han bad om det)

Pannkaka med bär i när Jamie själv får välja

Alex mitt i maten

Beacause she's happy...

Inga kommentarer: