lördag, maj 31, 2014

Lördagsgodis

Godmorgon Lördag. Här påbörjades tjatet om Lördagsgodis så fort ögonen öppnades, det hade till stor del med o göra att dem i Tisdags när vi var på svensk butiken fick välja varsin påse :) Och jag vet inte vad ni säger med jag hade inte tackat nej till Alex godispåses innehåll här under :) Dock fick barnen snällt äta lite frukost innan godiset plockades fram, men nu vräker dem i sig godis till ljudet från en av Jamies power rangers filmer (ojoj mitt arma huvud).


Alex godis

Mm pimpim klubba

Ahlgrens bilar avnjuts helst på golvet?!

Om värmen idag uppnår samma gradantal som igår så kommer eftermiddagens inplanerade aktivitet passa perfekt. Vi ska nämligen till Stranden med Dani, Marco och deras barn :) Vad som händer innan vet jag inte, vad jag dock vet är att jag är rastlös och vill ut!

Förresten stort grattis till min fina Svärfar Johan på hans födelsedag idag! Vi har nedräkning till ni kommer hit!

1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Gott godis, värme och strandliv låter ljuvligt i mina öron :-D

Kul att du vill vara med i FROSTtävlingen!

Trevlig lördagskväll!