tisdag, maj 13, 2014

Positiv dag

Idag har jag inte varit så bra på att fota men vi har haft en riktigt bra dag med Nina. Väldigt mycket tjejsnack har det blivit, en vända till svenskbutiken och lunch på ett ställe här i området. Kul o ses igen och denna dagen har gått betydligt snabbare än gårdagen då Mollie och jag bara gick här hemma ensamma :) 
Sen har två av mina närmsta vänner fått positiva besked idag så jag känner mig glad och lätt om hjärtat!
Bonus på denna dagen blir falukorv till middag :)

Imorgon blir det marknad i La Linea med Kamila och sedan lunch med Anne så dagen lär gå fort!
Torsdagen är preliminärbokad och på fredag åker vi hem till Nina efter att ha lämnat i skolan på morgonen. Känns skönt med inbokad vecka :)


Mollan fixar bilkö och parkering

Bokstund

Inga kommentarer: