onsdag, maj 14, 2014

Bitterfitta

Jo jag börjar bli lite bitter, när man som jag gör nu, vandrar runt utan någon direkt stans o ta vägen 6h om dagen så blir man extra besviken om planer blir inställda eller ändrade som idag och tydligen som imorgon. Det här med fullbokad vecka var tydligen rent BS... Så ja just nu är jag en bitterfitta, hela dagen imorgon fri utan nåt särskilt o göra då alltså, och jag som sett fram emot smidiga, enkla och snabba dagar i Gib denna veckan... Tja så vad ska vi hitta på imorgon? Hade jag inte redan bokat upp den shopping jag behöver göra med Nina på fredag så hade jag åkt och fixat det imorgon för det hade varit ett perfekt tidsfördriv, vi får se... Bläh vad jag hatar att inte veta vad jag ska ta mig för...  Önskar jag kunde göra som Pelle gör när han kör in, sätta mig på ett cafe med datorn och thats it, it så troligt att det skulle gå med Mollie dock ;) Så vi kör på lekplatser och andra tråkiga ställen...

För övrigt när jag ändå är bitter så är vi inne på 3e dygnet med kasst internet, funkar ibland men oftast inte. Har spenderat kvällen med att dela mitt internet från mobilen men det äter upp min datatrafik snabbt... Pelle ringde i förrgårr, då hade det varit så i 24h och då sa dem att de va nån uppdatering o att det skulle pågå i 48h, nu har det gått dryga 72h... Come on now!

Som grädden på moset så är ju Pelle inte hemma och kan prata lugnande med mig så jag bara hetsar upp mig mer ;)


Inga kommentarer: