tisdag, maj 27, 2014

Ditt o datt

God afton, jag är tillfreds! Kylskåpet är fyllt, huset är rent, barnen sover, mannen min jobbar lite och jag har egentid vid datorn, det är värdefullt. Att vi dessutom varit förbi svenskbutiken så jag har en Marabou kaka bredvid mig gör inte saken sämre!

Att jag är en person som är pedantisk och har städmani har nog inte undgått någon som läser här inne, ibland kan det bli lite sjukligt... Vad som är värre är att manin har smittat av sig på min dotter som ist för att bygga med duploklossarna radar upp dem på en rak linje, gärna ordnat efter färger... Förutom att rada upp klossar så parkerar hon gärna bilar, garaget och alla bilar används flitigt av denna lilla dam och gud nåde den som rör en av hennes parkerade bilar :D Det här med att flickor ska gilla dockor och pojkar bilar har inte riktigt gått in hemma hos oss, vår ena son älskar prinsessor, barbies och klänningar medan vår dotter älskar bilar och flygplan :) Men vad gör väl det, om Alex vill leka med dockor så får han väl göra det och likaså Mollie, deras kön har inget med deras intressen o göra!


Trött tjej igår

pyjamaskille

Datanörden

Mollie leker med stor inlevelser

"ja flyger, ja flyger"

Vroooom ja flyger

Liten docka som vägra somna i sin säng, hon blir visst lite bortskämd tror jag...

Inga kommentarer: