lördag, maj 03, 2014

Lördag

God morgon Lördag! Inga spyor inatt och jag har fått upp hoppet om att det inte blir något mer :) Det är lustigt men barnen har sovit som små ljus dem här två nätterna Pelle varit iväg, inget sällskap inne i min säng eller ens ett pip från Mollan som brukar vakna till när vi släcker ner om kvällarna. Vet inte om det har o göra med att dem börjar bli trygga här eller vad det är, men lite ironiskt att när det faktiskt vore mysigt o få besök i sängen eftersom den i övrigt är tom så uteblir nattgästerna. Hur som helst har jag fått sova bra och imorse kom Jamie in när han vaknade och erbjöd sig att ta Mollie så jag kunde sova en stund till, gullunge!! Mollie som redan suttit i min säng ett tag o spelat på min mobil (så jag kunde slumra lite mer) gick snällt med storebror och jag fick en halvtimmes sömn till :) Underbara barn!

Idag har vi inget planerat mer än att vi måste gå ner till slaktaren och köpa köttfärs då köttfärssoppa stod på önskelistan idag. Tänkte även vi skulle gå bort o spela lite boll, eventuellt tar jag med bilen dit och städar ur den ordentligt medan dem leker. Får se vad barnen säger om bollek, just nu spelas det datorspel och äts godis...

En till på mina fina från igår

Inga kommentarer: