söndag, maj 04, 2014

Sköna Söndag

Idag har vi hämtat hem pappan i familjen från flygplatsen, han har varit på turkiska delen av Cypern i jobb i några dar. Det är alltid gott att få hem honom oavsett hur länge han varit borta, dock att jag skulle få avlastning med barnen kunde jag glömma, han stensomna på sängen när vi kom hem vid klockan fem och sover fortfarande nu när klockan är nio :P Men på vägen hem stannade vi i Torremolinos och åt lunch och strosade runt, då fick han lite tid med barnen iaf :) Men jag klagar inte, jag känner mig duktig som har filtrerat många liter vatten, tvättat en tvättmaskin, fyllt o startat en diskmaskin, gjort i ordning lunch åt oss alla till imorgon, duschat alla barn, fixat middag och lagt barnen. Puh. Nu slappar jag i soffan i lugn o ro med lite godis, man kan ha det sämre helt klart :)

Imorgon är det skola igen och lekdejt med Trine och Leo, ser fram emot en lång men rolig dag. Blir verkligen heldag i Gib då Alex har trumlektion och Jamie scouter som inte lsutar förrän klockan 19 på kvällen... Så blir bums i säng när vi kommer hem och sedan får faktiskt Pelle ta tisdagsskiftet i Gib ;)


Mina killar!

Jag o Mollan

Pelle tog typ 15 bilder för o få en bra

Fina efterlängtade pappa Pelle

Inga kommentarer: