söndag, mars 25, 2012

Suck...


Bara lite irriterad och frustrerad, försöker desperat ordna så jag kan streama en film men webbläsaren krånglar och filmen vägrar buffra mer än någon minut i taget så på över en timma har jag bara tagit mig 27 minuter in i filmen... I-landsproblem jag vet, men filmen är dryga 2 timmar lång så jag kommer typ få se slutet imorgon i den här takten... Dock är jag inte särskilt trött ikväll, kan ha o göra med att jag sov till 12.30 idag, sommartid då förvisso men iaf. Dock kröp jag i säng vid 2 (vintertid) o sen vaknade Mollie vid 4 (sommartid tror jag, krångligt det här med sommar/vintertider) så hann ju typ bara somna och Mollie ville då inte somna om. Gick ut i soffan med henne för o låta Pelle sova men jag höll på o somna och tappa henne så gick in o la henne i sängen... Inte populärt. Sluta med att Pelle fick lägga sig på soffan. Efter många om och men så somnade iaf Mollie bredvid mig i sängen och så sov hon till nio då hon fick gå upp till pappa o jag fick sova :)
Någon egentid var det inte tal om när jag vaknade då Pelle var trött o grinig och barnen understimulerade, så efter att ha fått i alla något o äta så drog jag ut hela gänget till lekplatsen. Det var faktiskt riktigt mysigt eftersom den friska luften fick alla på bättre humör. Ja ni kan se bilder några inlägg ner ;) Sen gick vi för o kolla in huset vi eventuellt ska flytta till, vi ska iaf kolla lägenhet där på fredag, men det gav inte så mycket att snoka runt där. Vi fikade på morrisons café, handlade och sen hem o lagade mat innan ungarna åkte i säng. Nu sover alla ungar och jag har för övrigt gett upp filmen, den får buffra till imorgon o så får jag se den då...
Imorgon får vi se om vi orkar ta oss iväg till lekgruppen, fast den här förkylningen som vägrar ge med sig på mig har satt sig på stämbanden så jag låter som en tonårsgrabb i målbrottet så egentligen inte rätt läge o skapa nya kontakter iaf. Men vi får se hur vi känner imorgon. Alex ska ju vilja också för annars blir det ändå inte trevligt för mig...

Inga kommentarer: