söndag, mars 04, 2012

Söndagen den 4 mars


Idag har vi haft ytterligare en härlig dag! Det är svårt o låta bli när värmen här är helt perfekt och solen strålar som aldrig förr :)
Jag började dagen med sovmorgon vilket aldrig är fel, fast Mollie väckte mig vid nio o när jag lämnat hennes hos Pelle så kunde jag inte somna om men jag tog fram min bok som jag inte rört sen jag var i Sverige och låg o läste nån timma eller så. Pelle såg på vasaloppet och grabbarna lekte så jag kunde passa på :)
När vasaloppet var slut så gick Pelle ut o åt brunch med några vänner men jag valde o stanna hemma med barnen, Pelle behövde en paus. Och när Pelle sen kom hem var han på gott humör och vi kunde gå ut allihop i det ljuvliga vädret! Vi hamnade i parken bakom morrisons som har ett par torra gräsmattor, en enorm lekplats och små lusthus och så närheten till halvet. Vi hade bollen med oss och Mollie sov i vagnen så vi spelade fotboll, kastade boll och busade massor. Det var helt ljuvligt att bara ha det trevligt tillsammans i solen! Blev såklart en vända till affären för o köpa glass o fika :) Flera timmar i solen blev det och Pelle e helt röd i fejan o jag kan ha bränt mig lite på ryggen. Tänka sig att det bara är Mars o vi har som svensk sommar här :D















Inga kommentarer: