måndag, mars 26, 2012

serier

Uj kolsvarta moln rullar in på himlen och jag gissar på regn inatt, fast man vet inte så noga, ibland hänger bara dem där svarta molnen... Som igår, ni kan ju se på bilderna från lekplatsen hur svarta molnen var, men inte kom det nåt regn på hela dagen.



Idag har jag sett på en film och sen tittat ikapp mig på vampire diaries, tja det är förstås inte det enda jag har gjort även fast det känns så. Jamie och Alex har lekt fantastiskt ihop och Mollie är mer nöjd i sitt babygym än hos mig nu för tiden. Så vad ska man göra?! Kan ju inte greja hela tiden ;) Men jag har tvättat, dammsugit, bytt lakan, lagat lunch och lagat middag. Tja mitt liv är inte så jäkla märkvärdigt för tillfället som ni kanske märker.

Ska ge mig på nästa serie nu, måste roa mig med något medan Pelle spelar poker :)

Inga kommentarer: