fredag, mars 02, 2012

English

Det är så härligt o höra Jamies engelska, idag har han varit till ögonläkaren och där fick han prata med henne själv, för jag vet ju att han kan och visst kunde han! Och det är skönaste är att han inte har någon svensk brytning utan dem ord han kan, uttalar han med gibraltar accent :) Även ord som han frågar mig om och upprepar blir med bättre uttal än vad jag har. Sen är förstås inte min engelska eller mina uttal något o skryta med heller men ändå :)

Förutom att ha varit till doktorn och sedan till skolan med Jamie så har jag varit på stan med Trine, blev även lunch på ett nytt nudelställe där maten var utmärkt!
Nu myser vi i soffan medan regnet faller på utsidan, Alex har somnat o Mollie sover i vagnen sen ett tag tillbaka. Skulle också kunna somna...

Inga kommentarer: