lördag, mars 31, 2012

Helgen

Vi var o kollade på lägenheter igår och dem hade sina fördelar allihopa men efter ett antal diskussioner så har vi nog kommit fram till att titta vidare eller stanna här. Av både ekonomiska och praktiska skäl. Jag tror jag lämnar det där för jag o Pelle har redan pratat sönder ämnet :P
Förutom titta på lägenheter så var jag o barnen på stan en stund och på kvällen var hela familjen på Annikas födelsemiddag.

Idag har vi inte gjort många knop. Jag hade sovmorgon och när jag hade gått upp så gick Pelle o la sig. Jag har städat lite o bytt lakan o ungarna har bråkat och käkat godis...
Mollie mår inte bra. Vi vet inte vad det är men i några dagar nu så är hon knappt aldrig nöjd. Vagnen verkar funka oftast men bara utomhus... Ingen feber dock men hon är väldigt snorig och verkar ha ont någonstans. Har gett alvedon nu 2 dagar i rad för hon skriker helt otröstligt. (Förstår inte hur du stod ut Sandra!)
Strax ska Jamie på kalas hos en av sina skolkompisar så jag o småttingarna blir hemma. Regnar ute så är inte så sugen på o gå ut...

Imorgon SKA jag ha egentid. Jag och Anne ska äntligen pyssla ihop våra scheman o ta en promenad o en drink, ja okej, jag tar nog en läsk ;) Ska iaf bli skönt med lite egentid o få vara Nathalie och klaga hos en mamma som också gått igenom alla faser vi går igenom med sina barn... Inga barn som drar i armen o behöver hjälp med något, ingen gnällig gubbe och inget hus o städa.

1 kommentar:

Sandra sa...

nä, inte jag heller, men man har ju inte så mkt val, speciellt inte när läkaren säger att allt är som det ska.
Kan det inte vara en tand då?