lördag, mars 24, 2012

Grisebjörnen


Tittade igenom mina profilbilder på fb igår och hittade denna, ni anar inte hur mycket jag saknar min grisbjörn! Jag vet att han har det bra men jag saknar ju honom ändå... Och detta är en sån fin bild, så typiskt Nalle. För er som inte vet så har Nalle fått flytta hem till Pelles lillebror sen vi flyttade till Gibraltar eftersom han inte skulle palla värmen här nere eller för den delen en flygresa...
Jag saknar o ha hund och Nalle har vi liksom gett bort för all framtid, för hans skull, för annars skulle han nog bli sjukt förvirrad. Men också för att M o L såklart har förälskat sig i den fina vovven o inte skulle vilja lämna ifrån sig honom sedan. Så jag har börjat längta efter ny vovve även fast det känns som man byter Nalle mot nåt bättre... Men så är det ju inte alls... Kunde jag välja o det var bäst för honom så hade jag tagit hit min älskade Nallebjörn!! Nå jag har iaf börjat fundera på vad för slags vovve man skulle vilja ha isf och ett av kraven jag har är att det ska vara en såpass liten hund att man får ha den som handbagage när man flyger, men den ska fortfarande se ut som en stor-hund. Jag vill inte ha en liten råtta eller en mops utan en riktig hund! Har sett flera här nere men vet givetvis inte vad för slags raser det är... Men sen kan jag tillägga för alla oroliga släktingar som läser att det inte är aktuellt med ny hund för tillfället, jag bara drömmer och längtar.

Inga kommentarer: