måndag, mars 19, 2012

Suck, dubbelsuck...

Dumt dumt, dumt! Man ska då tänka på allt... Synd att man inte gör det bara och stackars Mollie som blir lidande :( Vi grillade ju som bekant igår och så gjorde vi en pulver beasås från sverige eftersom riktig beasås inte går o få tag på här nere så pulverskiten är bättre än inget... Nåja, ingen av oss hade en tanke på att det skulle vara mjölk i det eftersom man tillsätter sitt eget smör men idag har Mollie racerbajsat o varit jäkligt upprörd så jag kollade paket och jodå, mjölkpulver i såsen :( Hade annars börjat tvivla på att de verkligen var mjölkallergi hon har, har väl hunnit glömma eftersom jag försökt köra mjölkfritt under en längre period nu.
Ännu dummare är att jag inte kom på detta förrän jag satt i mig resterna till lunch... Så ser fram emot en gnällig kväll och halvrolig morgondag...

Inga kommentarer: