torsdag, december 30, 2010

Sista Torsdagen detta året

Dagen idag har varit bra. Fick sova till strax före nio även idag, jag gillar denna nya vana barnen har :) Efter tio satte jag mig i bilen och begav mig mot torp. Ringde Sandra via skype i mobilen på vägen och fick pratat lite med henne, var så himla länge sen så det var superskönt!
Sen så träffade jag pennan på torp och även idag hittade jag lite. Köpte 4 t-shirtar till killarna för 10kr/st! Sen så hittade jag en tunika till mig själv på rean så unnade mig något iaf. Får väl bli nyårsstassen ;)
Vi åt en helt okej lunch o pratade massor, var härligt o träffa dig igen Pennan! Vi måste försöka få ihop det lite oftare!
Hittade även tö-salt så det har jag spridit vid garaget, kanske att vi kan öppna dörren imorgon?! Man kan ju hoppas :D
När jag kom hem så blev det till o umgås med killarna, fixa mat och sedan fick killarna bada. Nu ikväll har jag färgat håret. Mörkt som förra gången så inga nyheter, men jag var nöjd med det och nu är det en permanent färg. Skönt o klara av o färga håret själv, men blir lite kladdigt... fast blir det ju med hjälp också så :)
Funderar på o börja plocka lite, har alltid mest lust med det så här på kvällen... typiskt! Men kanske ska lyfta ner en kartong och gå igenom medan jag ändå är igång.

Inga kommentarer: