torsdag, december 09, 2010

Nöjd med beslutet

Efter att ha pratat med AL så känner jag mig inte lika feg o dum längre. AL o Helen hade ingen av dem kommit hemifrån o till folkets hus. AL hade dessutom ännu inte fått några barn iom att det inte går o komma fram till hennes hus. Hon inväntade att bonden skulle skotta av deras väg, men flera föräldrar liksom jag hade bestämt sig för att stanna hemma pga snön.

Och så har vi varit ute nu och skottat, det har inte kommit lite snö! Jag är helt slut men faktiskt inte alls lika öm i bröstet som jag hade trott. Svettig som en gris blev jag dock så dagens träning är avklarad :) Nu hoppas jag att dem röjer upp alla vägar och att det inte kommer mer snö till imorgon så vi faktiskt kan komma iväg på bio och ikea!
VI har bestämt att vi ska se spöket Laban filmen som går just nu, eller Jamie har valt :) Såklart den som jag tyckte verkade mest hjärndöd, men det är ju för hans skull :) Ska bli mysigt!

Nu ska vi fixa ihop pepparkakshuset och baka morotskakan som han önskade :)

Inga kommentarer: