lördag, december 04, 2010

Lördag 4 dec, kalas!



Det vart ingen träning men blev en liten promenad iaf. O innan dess så blev det en tupplur, var så sjukt trött!
Sen pysslade jag o killarna. gjorde presenter till Pelle o jag fixade julkort, inte så där wow-snyggt scrappade utan papper, klistermärken o kort. Inte avancerat men dugligt. Bättre än o bara skicka iväg korten. Dock blir det bara några stycken till tex min mormor som inte använder mail. Resterande av mina vänner o familj kan vänta sig ett julmail ist :) Får vara lite ekonomisk nu dårå...


Sen så hade vi en liten middag idag med Carl, Vicky o Maxim här. Det var väldigt trevligt! Var så länge sen vi umgicks med dem på det sättet. Och maten var väldigt god också :)
När klockan började närma sig sju började Jamie rätt odiskret tycka att dem skulle åka hem så strax efter sju åkte dem. Sen var det bara o lägga 2 väldigt trötta killar.

Nu sitter jag här o äter några bitar av min snickerskaka och ser på Atlantis. Funderar på om det går någon bra film så man kan krypa upp i säng o se men verkar inte så lovande. Har sett varenda film som går ikväll...

Ser fram emot morgondagen, hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! måste bara säga att ni verkar ha fått det super fint i ert kök! härligt med en middag i goda vänners sällskap! hoppas det var ok att jag kommenterade. din pojkar är verkligen super söta!!

Nathalie sa...

Tack. Jo sista detaljerna i köket är typ klara nu och vi är väl nöjda :)
Klart det är okej om du kommenterar, har som sagt inget agg mot dig längre.