onsdag, december 22, 2010

Negativt och positivt

Jo vi kom fram oskadda till Sthlm men tiden har gått i ett så har inte haft någon möjlighet o blogga.

Vi förlorade bostadsrätten, ja kan ni tänka er! Så nu står vi med huset ute för försäljning och inget nytt boende... Men finns en annan bostadsrätt som vi ska titta på utanför stenungsund plus att min pappa kanske kunde fixa en villa o hyra i samma område som han bor. Annars får det väl bli hyresrätt... Jo säljaren till radhuset i Ucklum var inte allt för schysst, 2 timmar innan vi skulle skriva kontrakt ringer mäklaren o berättar att säljare ville visa bostadsrätten för en annan intresserad familj trots att mäklaren avrådit honom. Denna familj lägger ett bud över oss och han tar deras bud ist o mäklaren säger att det är för att vi har vårt hus som måste säljas... SÅ ingen idé för oss o lägga högre bud. Så jäkla fult gjort! Men men...

Det var den negativa sidan av dagen igår, den positiva sidan är att jag blev Faster igår! Min storebror och hans Emma fick igår en liten Flicka på 4½kg! Så himla kul! Allt gick bra och bara det väger upp alla dåliga nyheter i världen! Jag har fått en brorsdotter o skämma bort :D
Hon kommer troligtvis få namnet Ellie :) Nu sitter jag o väntar på ett mms från brorsan så man får se underverket. Grattis till världens bästa Gabbe o Emma!

Inga kommentarer: