söndag, december 19, 2010

Söndag 19/12-10



Känns som jag inte gjort något idag även fast fått städat nedervåningen och skottat av hela uppfarten. Däremellan har jag ömsom roat barn o ömsom suttit här.
Sen så har Johan varit här o fikat o spelat lite Mario Kart. Han var dock inte här länge då han träffat en tjej som han hade bråttom tillbaka till :D
Nu ser Pelle på handboll så jag har flytt in i seriens värld med hörlurar, verkligen avskyr sport på tv o radio! Skidor är det som funkar bäst men helst inget alls! Bara massa oväsen som framkallar huvudvärk...
Är väl strax dax o laga mat men jag har ingen som helst lust, jag är så himla trött! Men mat måste vi ju ha...

Har varit en ovanligt lugn helg och jag börjar bli ruskigt rastlös. Ska bli skönt o komma på språng imorgon igen :) Även fast morgondagen kommer bli lång.

Inga kommentarer: