lördag, december 04, 2010

Trött idag då jag inte kom i säng igår fastän jag var lika trött då... Jag hopplös när det kommer till det, får väl skylla på att jag njuter av egentiden för mkt eller nåt ;)
Sen så ramlade Alex ur våran säng i natt och började blöda, stackars liten!Men vi lyckades somna om alla 4 i vår säng... En timme senare ville Jamie gå upp så det var bara o knalla upp... Hade tänkt somna om i hans säng men nej han ska ha en massa saker hela tiden så fick aldrig den möjligheten.
Har sedan dess bara slöat, helt seg i bollen.
Enligt mitt schema skulle jag träna kl tio men ligger lite efter... Borde väl ta mig upp o köra ett pass så man kan få lite energi i kroppen! Lär behöva träna också med tanke på efterrätten Pelle planerat... Fast å andra sidan börjar jag bli ordentligt förkyld så kanske bättre o låta bli... splittrad... Kanske får kompromissa o ta en promenad sen ist.
Ungarna käkar lördagsgodis så det är lugnt här.
Trodde jag...
Nu har Alex den lilla terroristen målat med kritor i Jamies hylla... SUCK
Får ta tag i det...

Inga kommentarer: